מה הדרך הטובה ביותר לבצע השתלת שיער?

תוכן עניינים

בשנים האחרונות, אנחנו יכולים לראות יותר ויותר גברים המעוניינים לא להיכנע לנשירת השיער מראשם ולהתקרחויות, ובמקום זה הם בוחרים לפעול באמצעים וצורות שונות על מנת להמשיך וליהנות משיער מלא, נעים ויפה.

אחת הדרכים בהן הם בוחרים, היא השתלת שיער. מדובר בשיטה שהפכה להיות מאוד פופולארית עם הזמן, בין היתר בזכות העובדה שהיום אנחנו יכולים למצוא הרבה מאוד בעלי מקצוע שמתמחים בכך וכן שיטות ההשתלה הפכו להיות מאוד מתקדמות ומשוכללות, והן מספקות תוצאות איכותיות.

השתלת שיער היא שיטה המתבססת על הרעיון, שניתן לקחת שיער ממקומות שונים בגוף, בפרט מהעורף ולהעביר אותו אל הקרקפת, אל אזורים בהם יש קרחות, שם ניתן להשתיל את השיער בצורה אופטימאלית.

אחת הסיבות ששיטה כמו השתלת שיער זוכה להצלחה גדולה, היא שהתוצאות שהשיטה מספקת הרבה יותר טובות ואמינות מאשר שיטות אחרות, בוודאי שיטות כגון שימוש במשחות, קרמים ואמצעים אחרים בהם היה נהוג להשתמש במשך שנים בשביל להתמודד עם התקרחות.

מה צריך לדעת לפני שמבצעים השתלת שיער?

טיפול השתלת שיער הוא לא מורכב ולא נחשב לטיפול מסובך. יחד עם זאת, צריך לעבור תהליך אבחון מתקדם בשביל לוודא שאכן אפשר לבצע את הטיפול בצורה אפקטיבית. בעיקרון, השיטה מיועדת לכל מי שמתמודד עם מפרצים בשיער, קו שיער דליל, התקרחות באזורים מסוימים בקרקפת.

בשביל שיהיה ניתן לבצע את הטיפול ולהשיג תוצאה איכותית, יש לוודא שאכן אפשר לבצע את הטיפול, כלומר יש מספיק שיער אותו ניתן להעביר ממקום אחד לשני, בשביל שיהיה ניתן להשתיל אותו.

חשוב להדגיש עוד נקודה, היום מרבית הישראלים פונים לטיפול השתלת שיער בטורקיה. שם אפשר למצוא מרפאות אשר מעסיקות אנשי מקצוע ומכשור מתאים, בעזרתם אפשר לבצע את הטיפול ולהגיע לתוצאות להן מייחלים.

לפני שנסביר איך פונים לטיפול בטורקיה, חשוב לציין עוד מדובר בטיפול שלא דורש זמן התאוששות ארוך ומורכב, לכן הוא יכול בהחלט להשתלם גם למי שיש יחסית מעט זמן פנוי בשביל לעבור את הטיפול. ניתן לעבור אותו ואז להחליט כיצד לנהוג בהמשך.

 

איך עוברים טיפול בטורקיה?

בשביל לעבור טיפול בטורקיה, מומלץ ליצור קשר עם סוכנות בישראל שמתמחה בכך. הסוכנות מארגנת עבור המטופלים שטסים דרכה את כל מה שהם צריכים, כולל ליווי בעברית, טיסות, בתי מלון ושאר הדברים ההכרחיים לזמן השהות בטורקיה.

באופן טבעי, כל מי שבוחר לעבור טיפול השתלה מקבל את כל המידע אודות הטיפול, ההשפעות ותופעות הלוואי לפני שהוא מחליט האם לטוס לטורקיה לעבור אותו או לא. רצוי מאוד לפנות מספר ימים, בשביל הטיפול והן בשביל ההתאוששות, וכן מומלץ מאוד לשלב במהלך הביקור, גם זמן לנופש, קניות ודברים אחרים. כך החוויה מהנסיעה תהיה הרבה יותר מלאה ומיוחדת, ואז אפשר יהיה לחזור ארצה עם שיער מלא ובלי קרחות.