השתלת שיער בטורקיה

תוכן עניינים

החלטתם שאתם רוצים לעבור טיפול השתלת שיער אבל לא ממש יודעים איפה עושים את זה וכמה חסכונות תצטרכו לשבור לטובת המשימה? בשורות הבאות נפרט בפניכם את הדברים המרכזיים שעליכם לדעת על תהליכי השתלת שיער ובפרט נתייחס לאפשרות של ביצוע השתלת שיער בטורקיה, שנחשבת לאחד היעדים האטרקטיביים ביותר לתיירות רפואית סביב טיפולי השתלת שיער.

מהי השתלת שיער וכיצד היא מבוצעת?

השתלת שיער, כשמה כן היא, היא הליך טיפולי שבמסגרתו מושתלים סיבי שיער בקרקפתו של השיער. אם אתם מדמיינים כעת רופא שעומד מעל ראשכם ומשתיל לכם שיערה שיערה, אחת אחרי השנייה עד לכיסוי מלא של הראש, אתם לא טועים בדבר – כך בדיוק מתנהל ההליך של השתלת שיער וזאת גם הסיבה מדוע נמתח התהליך על פני מספר שעות, ולעיתים גם על פני יותר מטיפול אחד. השיער שיושתל בקרקפת שלכם הוא שיער חזק ועמיד ואין לכם מה לדאוג לגבי העמידות שלו בחפיפה או במשיכת שיער ולבטח אין לכם מה לדאוג מנשירת שערות כך סתם בזמן שאתם הולכים לתומכם ברחוב. המדובר בהליך אמין מאוד שמבוסס על טכנולוגיות חדישות שיודעות להחזיר לכם את הרעמה לראש במלוא מובן המילה.

למה דווקא בטורקיה?

אחת האפשרויות הפופולאריות ביותר בקרב גברים ישראלים, היא האפשרות של ביצוע השתלת שיער בטורקיה ולא בכדי. תחילה מדובר כמובן על מדינה קרובה כך שעלות ההגעה והחזרה ממנה היא נמוכה. שנית, מדובר במדינה שיוקר המחייה בה נמוך לאין שיעור מזה שבישראל ולכן גם עלות הטיפולים היא נמוכה הרבה יותר מרמת המחירים בישראל. לבסוף, מדובר במדינה מערבית למדי שפועלת על פי סטנדרטים רפואיים גבוהים במיוחד, מה שמבטיח שהטיפול אותו תקבלו יעמוד בסטנדרטים דומים לאלו שמתקיימים פה בישראל. בתחילה, הייתה האופציה של השתלת שיער בטורקיה, אופציה פורצת דרך ממש ולאחר פורצי הדרך הראשונים החל זרם של גברים שהגיעו לטורקיה במסגרת חבילות תיירות מרפא שלמות, שמסדירות את כל נושא הטיסות, הלינה והטיפול עצמו.

האם ישנם יעדים נוספים לביצוע הטיפול מחוץ לישראל?

התשובה היא בהחלט כן. קודם כל, מן הסתם, את הטיפול תוכלו לבצע גם בארה"ב או בכל מדינה במערב אירופה, אבל אם אתם מחפשים פתרון קרוב וזול בסטנדרטים גבוהים, השתלת שיער בטורקיה היא כנראה האופציה הטובה ביותר שעומדת לרשותכם. ישנה גם האפשרות לבצע את הטיפול באחת ממדינות מזרח אירופה הקרובות, שגם הן מציעות את אותו טיפול ואפילו במחירים זולים עוד יותר, אלא שלא ברור מהי מידת המהימנות שניתן לייחס לסטנדרטים הרפואיים המיושמים במדינות אלה. ככלל, מדובר במדינות מתוקנות ומסודרות ויחד עם זאת, אי אפשר להתעלם מכך שניסיונן כדמוקרטיות הוא דל למדי ויש לכך השפעה גם על האופן בו מבוצע הפיקוח הממשלתי על פעילות רפואית ברחבי אותן מדינות.