השתלת שיער בקפריסין – איך עושים את זה נכון?

תוכן עניינים

בשנים האחרונות אנחנו עדים לתופעה מעניינת המתרחשת בעיקר בקרב גברים קירחים או כאלה המתמודדים עם נשירת שיער. הם בוחרים לחפש דרכים כיצד להתמודד עם המצב ולא מוכנים להשלים איתה, גם אם זה אומר שעליהם לנסוע אל מעבר לים בשביל לטפל בה.

כך למשל הרבה מאוד גברים בוחרים לטוס לטיפול השתלת שיער בקפריסין. שם אפשר למצוא מרפאות אשר מבצעות טיפול השתלת שיער במחיר יחסית נמוך, בתנאים טובים עם אחוזי הצלחה גבוהים, כאשר בתום הטיפול, אחרי זמן התאוששות קצר אפשר לחזור ארצה במראה חדש.

הסיבה שהרבה גברים בוחרים לעבור טיפול השתלת שיער בקפריסין דווקא, נובע מהעובדה שמדובר על מקום קרוב, מרחק שעה טיסה בערך, העלויות הן בהתאם, וכתוצאה מהביקוש הרב גם נוצרו סוכנויות וקבוצות שמארגנות טיסות עבור גברים המעוניינים בטיפול זה, בין אם זה אומר נסיעה אך ורק לצורך הטיפול ובין אם זה אומר שילוב עם פעילויות אחרות.

כל מי שמעוניין לעבור טיפול כזה ולטוס לקפריסין לשם כך, צריך לשאול את עצמו כיצד בודק עליו לעשות זאת. כלומר, כיצד הוא יכול לבחור טיפול השתלת שיער בקפריסין בצורה נכונה, באופן שיכול לשרת את המטרות שלנו, הן מבחינת הטיפול והן מבחינות אחרות.

 

כיצד בוחרים אצל מי לעבור טיפול ועם מי לטוס?

תחילה יש לבחון אצל מי צריך לעבור טיפול. לשם כך, רצוי מאוד לקרוא המלצות וחוות דעת, מאחר ויצירת הקשר עם המרפאה המקומית נעשית דרך מרפאה או סוכנות בישראל אז יש לבחון כיצד זה מתבצע וכמובן להציג את כל השאלות הנדרשות בפני המטפל בקפריסין. חשוב לדעת כיצד עושים את הטיפול, ולברר את כל הפרטים אודות התהליך המקדים, הטיפול עצמו וכן ההתאוששות.

באופן כללי, זה יהיה נכון לקרוא על טיפול השתלת שיער ולהבין לעומד במה מדובר, זאת על מנת לדעת לקראת מה הולכים.

מבחינת השאלה אצל מי לרכוש חבילה ובאילו תנאים, אזי שצריך לוודא שהמחיר כולל טיסות, לינה בבית מלון, העברות וכן את המחיר של הטיפול עצמו. יש לבחון כמה ימים צריך לשהות בקפריסין לפני ואחרי הטיפול, וכל מה שקשור להיבטים כספיים וטכניים הקשורים לטיפול עצמו ובכלל לנסיעה.

מעבר לכל זה, יש לבחון היבטים של אחריות לטיפול, ומה קורה אם חס וחלילה יש צורך בטיפול המשך או אם יש צורך בטיפול חירום כתוצאה מהליך טיפול לא נכון.

 

מדוע משתלם לעבור טיפול כזה בקפריסין

על פניו, יהיו שיטענו שעדיף לעבור טיפול כזה בישראל אך אם בוחנים את העלויות הכלכליות של הטיפול ואם בוחנים את שאלת המקצועיות, אז אין ספק שהרבה יותר משתלם לבצע את הטיפול בקפריסין, שם יותר זול, שם לא פחות מקצועי ומסודר, וכן התהליך הוא בסך הכל בטוח, בוודאי אם מי שמארגן אותו זו מרפאה או סוכנות מישראל.