למה שיער מקריח?

תוכן עניינים

 המדריך המלא: מדוע יש גברים שמתקרחים, על פי רופא עור

כשאנחנו אומרים "התקרחות", בדרך כלל אנו מתייחסים להתקרחות גברית או להתקרחות אנדרוגנטית. זקיק השיער אט אט, עם הזמן, הופך להיות קטן יותר ויותר, עד לנקודה בה הוא מפסיק לייצר שיער מלא. טסטוסטרון הופך לדיהידרוטסטוסטרון בזקיק השיער על ידי אנזים הנקרא 5-אלפא-רדוקטאז, וכאשר הוא מתחבר לקולטן האנדרוגן בזקיק השיער, הוא גורם לזקיק לייצר שיער קטן יותר.

התקרחות אנדרוגנטית, מהי ?

לרוב יש מה שאנחנו מכנים התקרחות אנדרוגנטית, או התקרחות גברית. זה נובע מכמה גנים. וחלק מהגנים מתבטאים מוקדם, וחלקם אנשים רגישים הם מתחילים לאבד את שיערם צעירים מאוד, בדרך כלל עד גיל 30.

טסטוסטרון, איך הוא קשור, אם בכלל?

לגברים שמתקרחים אין רמות חריגות של טסטוסטרון. זה באמת שזקיק השיער הופך לרגיש יותר להשפעות הטסטוסטרון או האנדרוגנים, והוא מתחיל ליצור שיער קטן יותר, ובסופו של דבר הוא מפסיק לייצר שיער.

יש שיטות להשתלת שיער שיכולות לסייע לכם

 כמה עולה השתלת שיער ב- hairpower?

אם האדם שאיתו אתה משוחח בשיחת לא יכול להגיד לך מי יהיה הרופא חשוב פעמיים. אצלנו הוות הרפואי והמקצועי זמין לכל שאלה וישמח לסייע לכם לחשוב ביחד על מספר הזקיקים ועל אופן ההשתלה בטכניקה המתאימה לכם.

חפש איכות, ולא כמות רופאים להשתלה

מרפאות זולות יותר עשויות לשאוף שאחיות או טכנאים יבצעו את כל ההליך. אבל ישנם סטנדרטים של איכות ב- hairpower. השתלת שיער אצלנו נעשית על ידי רופא מוסמך ומנוסה בתחומו אשר עבר את כל ההכשרות שמסמיכות אותו לבצע את הטיפול בעבורכם.

יתכן שיוצגו לך הרבה תמונות יפות שעשויות להיות עדויות של טיפולים איכותיים

בקש לראות את המטופלים ולראות אם כתבו ביקורות לתהליך השתלת השיער שעברו.  פגוש מטופלים שטופלו בעבר על ידי הרופא. בחלק מהמרפאות – כולל במרפאה שלנו דוגלים בשקיפות. בחר במרפאה שטיפוליה מוכחים ומגובים בביקורות אמיתיות.

מה המחיר של השתלת שיער ב- hairpower? מה אחוז ההצלחה?

המחיר תלוי טיפול. תלוח מצב התחלתי ותוצאות רצויות.