אילו פאות רפואיות הכי מומלצות?

תוכן עניינים

במהלך טיפולים כימותרפיים כמו במקרה של מחלת הסרטן, השיער מתחיל לנשור ועשוי להגיע למצב של קרחת לכל דבר, ללא קשר אם מדובר בגבר או אישה, ילד או מבוגר. המטופל גם כך נמצא במצב רגיש לא נעים ואף קשה והדבר האחרון שהוא צריך בתקופת המלחמה במחלה הוא להרגיש מנודה או מיוחד. משום כך החולה מצטייד/ת בפאות רפואיות מומלצות אשר מסייעות בשמירה על מראה רגיל וטבעי ככל האפשר כדי לשמור על תקווה וכן נינוחות במהלך תקופת הטיפולים.

מהן פאות רפואיות?

פאות רפואיות הן למעשה כמו פאות נוכריות רגילות רק כאלה הנבנות בהתאם לראש של המטופל ומידותיו הוא. כמו כן כאשר מדובר בטיפולים כימותרפיים, הרי שאזור הקרקפת נחשב לאזור רגיש במיוחד ולכן לא כל פאה שניתן למצוא בחנות הנה פאה המתאימה מבחינה רפואית. בעת הייצור של פאות רפואיות לוקחים בחשבון את הצורך של המטופל לעשות שימוש די קבוע בפאה ולהשתמש בה שעות רבות במהלך היום ולעתים כל היום ולכן דואגים לייצר פאות המבוססות חומרים נושמים ועדינים. בצורה זו ניתן לשומר על הקרקפת רעננה ולנדף את הזיעה המצטברת ולמנוע גירוי בעת חבישת הפאה.

כיצד נבחר פאה רפואית מומלצת?

  • סוג ההדבקה – ישנן פאות רפואיות המתיישבות על הראש באמצעות סרט גומי, אחרות באמצעות הדבקת הפאה אל הקרקפת, אחרות באמצעות מבנה מיוחד והחומר ממנו עשוי בסיס הפאה הנמתח על הראש ואפילו פאות עם הדבקת סיליקון מיוחדת המקלה על הליך החבישה וההסרה של הפאה מבלי לפגוע בקרקפת.
  • פאה נושמת – כפי שציינו מוקדם יותר במאמר זה. על המטופל להרגיש בנוח להשתמש בפאה מדי יום, בכל יום, שעות רבות במהלך היום. אזור הקרקפת הוא אזור רגיש ולכן הצטברות של זיעה וחיידקים העשויים להצטבר על הקרקפת עשויים להזיק למטופל ולא להקל עליו. פאה נושמת לעומת זאת תשמור מפני הצטברות של זיעה ותהיה יותר נוחה ונעימה לראש.
  • נוחות – האם הפאה נוחה ומתאים למידותיכם?
  • צבע וסגנון – ישנם אינספור צבעים וסגנונות שיכולים לשקף את מה שאתם אוהבים. בחרו בסוג פאה שאתם באמת יכולים להתחבר אליה.
  • הרגשה אישית – בסופו של דבר הפאה הרפואית אמורה להציג את השיער שלכם ואתכם בצורה הכי נינוחה וטבעית שאפשר ולכן זה תלוי בהרגשה שלכם.

מתי כדאי לרכוש פאה רפואית?

ברגע שאתם מרגישים שהשיער מתחיל לנשור ואתם רוצים להצטייד מראש כבר בפאה המתאימה ביותר עבורכם כדאי להזמין פאה רפואית.

האם עוד אנשים קונים פאות רפואיות?

ישנם גם אנשים שאינם חולים אלא סתם נושר להם השיער בשל גיל או גנים ורוצים כן לשמור על מראה של שיער בריא ויפה. מדוע אם כן שירכשו פאה רפואית? בשל היתרונות הרבים שלה לקרקפת, לנוחות ולבריאות המשתמש על פני פאות רגילות. בסופו של דבר זו הבכירה שלכם.