שיער על הראש: חלומו של כל גבר?

תוכן עניינים

יותר ויותר גברים חולקים את אותה הבעיה ואותה המבוכה: ראש קירח. מה שמתחיל כאזורים בראש עם שיער דליל,  מתפתח בהדרגה ועם השנים לקרחת מלאה. אמנם ישנן נשים שעבורן מדובר על מראה מאד אטרקטיבי, אך מרבית הגברים היו שמחים לשיער מלא.

שנים רבות ניסו גברים להתמודד עם תופעת ההתקרחות:

  • טיפולי מנע שגרמו להמון תופעות לוואי
  • אבקות בצבע שיער שאמורות לטשטש את האזורים הקירחים
  • וכן, גם ישנם גברים שעד היום חובשים פיאה

כיום, ניתן ליהנות מהליך של השתלת שיער, שמעניק לגברים מראה צעיר, אטרקטיבי ורענן יותר. איך עלה הביקוש להשתלות השיער מצד גברים רבים?

השיער כמקור לביטחון עצמי

גם גברים שהתרגלו לקרחות, יעידו כי הם היו שמחים לקבל את שיערם בחזרה. ישנו קשר ישיר בין שיער שופע ומלא ובין הביטחון העצמי של הגבר. כך, עם הנשירה ההדרגתית שמובילה להתקרחות מלאה, גם נפגע הביטחון העצמי של הגבר. המון פעמים נהוג לייחס את תופעת ההתקרחות לגברים בגילאים מתקדמים, אך גם ישנם נערים ובחורים צעירים הסובלים מנשירת השיער. פתרון ההשתלה מאפשר לכל גבר להגשים חלום, שעד כה לא היה נגיש ואפשרי.

השיער יוצר מראה צעיר ואטרקטיבי

שיער, אצל גברים ונשים, מתקשר עם רעננות, נעורים ומראה אטרקטיבי. כשם שנשים משקיעות רבות בשיערן, כך גם גברים. ומה לגבי גברים שראשם קירח? עד לפני כמה שנים הם לא יכלו לעשות יותר מדי, אלא שהיה עליהם להשלים עם המצב. כיום כאמור, טיפולי השתלת השיער מוצעים לגברים – בארץ ובחו"ל, המבוססים על טכניקות ייחודיות המעודדות צמיחת השיער מחדש. 

מורידים שיער ומשתילים שיער – הכל בשם הטכנולוגיה

הטכנולוגיה הנפלאה נותנת לכל גבר את האפשרות לטפח את עצמו! מצד אחד, ישנם גברים שבוחרים להסיר שיער מגופם, זאת במטרה ליהנות מגוף חלק, נעים ומושך יותר. ומצד שני, ניתן להחזיר לגוף את הדבר הבסיסי ביותר – השיער. השתלת השיער משפרת את החוויה העצמית של כל גבר, ושמה סוף להתעסקות הבלתי נגמרת של "אילו רק היה לי שיער…".

מתי בפעם האחרונה אתם עשיתם משהו למען עצמכם?

גברים רבים נצמדים לשגרת טיפוח – הגוף והנפש: פעילות גופנית מאוזנת, תזונה בריאה ואפילו עיסויים שיוצרים את האיזון המתבקש בין הגוף והנפש. עיסוי אכן ממלא את הנפש ומרפה את הגוף, אך ישנם דברים נוספים שכל גבר יכול לעשות למען עצמו, כמו השתלת השיער. מדובר אמנם על הליך קוסמטי, אך הוא משפיע על החוויה הפנימית ממש כמו שהוא משפיע על הנראות החיצונית.