השתלת שיער – האם זה משתלם לנו?

תוכן עניינים

כידוע, לא מעט גברים, מתמודדים עם נשירת שיער אשר לא פעם מובילה לקרחות. יש מי שמוכן לקבל את המצב הזה, להשלים איתו ובמקרים רבים אפילו מקבלים אותו באהבה, עד כדי כך שהם מוותרים על שאריות שיער שנותרו להם ובוחרים לשמור על קרקפת חלקה לגמרי ונטולת שיערות.

אך ישנם גברים רבים שלא מוכנים לוותר על כך. הם רוצים לשמר את המראה הישן והטוב עד כמה שניתן, כלומר, הם מעוניינים להמשיך וליהנות משיער עבה ומשמעותי. לשם כך הם בוחרים לנקוט בפעולות שונות, בין אם הן מתבצעות באופן עצמאי על ידם ובין אם על ידי מומחים בתחום.

דוגמא טובה לכך היא השתלת שיער. תחום שהפך להיות מאוד פופולארי ומקובל בקרב גברים, לא רק בישראל, אלא בהרבה מדינות בעולם. מדובר על תחום מתפתח אשר מתבצע היום בעזרת כלים ומכשירים איכותיים, שמאפשרים לייצר תוצאה טובה מזו שהכרנו בעבר ולאורך זמן.

מה זה השתלת שיער?

בעיקרון, אם אנחנו רוצים להתמודד עם מצבים של נשירת שיער, אז יש לנו מספר אופציות:

אופציה אחת, היא לנסות למנוע זאת באופן אקטיבי. כלומר, אנחנו צריכים להשתמש בתכשירים שאמורים לשמור על כך שהשיער שלנו לא ינשור. הבעיה היא, מדובר בתכשירים שלא תמיד יכולים לעזור, מה עוד שעם הזמן, הם הופכים להיות מאוד "חלשים" אל מול השפעות הגיל והשפעות אחרות.

אופציה שנייה, היא לבצע פעולה אקטיבית אחרי שהשיער נשר, כלומר השתלת שיער. אנחנו יכולים למצוא דרכים שונות כיצד לבצע זאת, כאשר לרוב הכוונה לשימוש בשיער מאזורים מסוימים בגוף אשר מושתלים באזורי קרחות בקרקפת.

על מנת שתהליך ההשתלה יתבצע בצורה טובה, יש לפנות אל מומחים שמתמחים בכך, אשר ידעו לאבחן את המצב, ידעו לבחון כיצד אפשר לייצר תהליך השתלה נכון ואפקטיבי, על מנת שבסופו של דבר יהיה ניתן ליהנות ממראה שיער אמיתי, איכותי ומלא גם באזורים שפעם היו קירחים.

כיצד בוחרים היכן לעשות השתלת שיער?

כאמור, בשנים האחרונות אנחנו יכולים למצוא לא מעט מקומות שמבצעים השתלות שיער לגברים. צריך לומר בהקשר זה, שיש לא מעט ישראלים שאפילו בוחרים לטוס לשם כך לטורקיה. יחד עם זאת, גם בישראל אפשר למצוא מומחים רבים בתחום, אשר מחזיקים ברשותם את האמצעים הנדרשים, ציוד ומכשירים, וכן עומד לרשותם הידע החיוני לביצוע פעולה בצורה אופטימאלית.

בשביל לבחור מומחים בצורה נכונה, רצוי מאוד לבחון באילו שיטות הם עובדים, עם אילו אמצעים וכלים, וכן חשוב מאוד לקרוא המלצות וחוות דעת על תוצאות הטיפול ואיכותן.

לפני סיום נדגיש, אף מומחה לא יכול להבטיח שהטיפול יצליח במאה אחוז, אך אם בוחרים אנשי מקצוע בצורה נכונה, עם ניסיון מוכח, אין ספק שמגדילים בכך את הסיכוי להצלחת הטיפול באופן נרחב. (ניתן לבדוק עוד אודות נושא ההשתלות שיער באתר)