כמה עולה לעשות הסרת שיער בלייזר בישראל?

תוכן עניינים

הסרת שיער בלייזר היא השיטה הנפוצה בישראל להורדת שיער והיא נעשית רק על ידי מומחים לדבר בגלל המכשיר הרגיש והמתקדם שלה. היא נחשבת לשיטה מוכחת להסרת שיער בשטחים גדולים כמעט לצמיתות ובזאת היא גם מסייעת לרבים שסובלים משיעור יתר ושום שיטה אחרת לא הייתה יעילה אצלם. עם זאת, היא מתאימה רק לבהירי עור ולא לכהים משום שקרן הלייזר אינה מבדילה בין פיגמנט העור לבין פיגמנט השערה ולכן לא מזהה נכון את מה לשרוף. התוצאה היא כוויה.

מה צריך לדעת על מחיר הסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער כזאת עובדת על שיטת שריפה השערה ובגלל מחזור הגידול צריך למעשה לחזור על כמה טיפולים עד שתופסים את כל מחזור השיערות שצומחות באזור. המחיר מושפע ממספר הטיפולים, מחוזק הצמיחה ומכמות השיער, מהמיקום של הטיפול ומגודל שטח הצמיחה. מחיר של הסרת שיער בלייזר יכול לנוע מ-700 שקלים להסרת שיער בבית השחי ועד 5,000-7,000 לרגליים, גב וזרועות. המחיר נקבע לסדרות טיפולים ולכן מומלץ לחפש מבצעים שמקבצים כמה.

כיצד לחשב את המחיר של הטיפולים בלייזר?

כשאתם באים לקבל הצעת מחיר אתם צריכים לקחת בחשבון בכמה אזורי טיפול מדובר ועד כמה הצמיחה חזקה שם ובאיזה גודל שטח מדובר. נכון, מדובר בכמה אלפי שקלים אם תצטרכו כמה סדרות של טיפולי הסרת שיער בלייזר, אבל בסופו של דבר המראה האסתטי החלק ישתלם לכם. שלא לדבר על זה שלטווח הארוך מדובר בחיסכון של שיטות הסרת שיער יעילות הרבה פחות. זה בדיוק מה שעושה את הטכנולוגיה של הלייזר לכל כך יעילה וחסכונית לאורך זמן.

תכנון נכון של טיפולי לייזר

לייזר הוא טיפול שחודר עמוק לתוך זקיק השערה ולתוך שכבות עור עמוקות ולכן כדאי לשקול טיפולים בחורף, כשלא נחשפים לאור השמש. זה נכון במיוחד אם מדובר בטיפולים שעושים באזורי גוף חשופים יחסית אפילו בחורף הישראלי. במקרה כזה תוכלו גם להפתיע את כולם ולהוכיח להם כמה השתדרגתם הודות לטיפולים היעילים לקראת הקיץ. מתחילים כמה חודשים לפני כן ואז מגיעים מוכנים לגמרי לקיץ, חלקים.

למידע נוסף הכנסו לאתר – beaesthetic.co.il